Відбулася позачергова зустріч керівництва університету з представниками факультетів. Основне питання, що обговорювалося, – робота приймальної комісії 2012 року. Зокрема йшлося про технічне забезпечення. Відповідальний секретар приймальної комісії Андрій Андрійович Горват зазначив, що під час прийому документів повинна бути людина, котра має доступ до Інтернету для того, аби одразу фіксувати дані про абітурієнтів в онлайн-режимі.
Ще одна значна проблема – підвищення іміджу вишу. У планах керівництва УжНУ – провести широку кампанію популяризації закладу в школах, рекламувати альма-матер цьогорічним та майбутнім випускникам. Перед університетом повинні бути стенди, у яких представники приймальної комісії зможуть змінювати інформацію. Досить важливим етапом роботи приймальної комісії є розсилання запрошень переможцям шкільних олімпіад, а також створення відокремлених комісій. Останні будуть спрямовані у ті куточки області, котрі мають значну кількість випускників. Мова про Хустський, Тячівський та інші райони.
В. о. ректора університету Віталій Іванович Ніколайчук зазначив, що днями їхатиме до Міністерства, де й розповість про ситуацію у виші, намагатиметься вирішити всі питання щодо приймальної комісії: починаючи від технічного забезпечення, фінансових ресурсів та закінчуючи популяризацією вишу.
Планується розробити спеціальні рубрики на сайті УжНУ, де абітурієнти та випускники (бакалаври, спеціалісти, магістри) матимуть змогу переглянути всю потрібну інформацію. Загалом члени комісії розподілили між собою завдання, котрі мають виконати до середини червня.
Мирослава Шимон, «Погляд».